Zupa curry z soczewicy i fasolki po mojemu :)

Składniki:

– 1,5 szklanki ugotowanej czerwonej soczewicy
– 1 papryka czerwona
– 1 cebula
– 2 łyżki oleju rzepakowego rafinowanego
– 1 średnia marchew
– 1 ząbek czosnku
– 200 g fasolki szparagowej
– 1/2 puszki mleczka koksowego (stałej części)
– curry, ostra papryka ziele angielskie, liść laurowy, sól himalajska, pieprz, lubczyk, natka pietruszki.

Przygotowanie:

Mleczko kokosowe wstawić do lodówki na całą noc. Soczewicę suchą zalać wodą na noc, odlać wodę i soczewicę ugotować do miękkości, odcedzić. Cebulę, czosnek i paprykę pokroić w kostkę, marchew w paski. Na oleju zeszklić cebulę i czosnek, dodać paprykę, marchew, ziele angielskie, liść laurowy. Całość podgrzewać 5 min na średnim ogniu. Następnie wlać wodę, dodać curry, paprykę, soczewicę, fasolkę i całość dusić na średnim ogniu do miękkości (w razie potrzeby dolać wodę). Gdy warzywa będą miękkie dodać mleczko, gotować jeszcze chwilę, doprawić do smaku solą, pieprzem i lubczykiem. Udekorować natką pietruszki.

Smacznego 🙂

Batony Zmiany Zmiany – Opinia !

Batony Zmiany Zmiany

Jakiś czas temu miałam okazję testować przepyszne i mega zdrowe batony firmy Zmiany Zmiany.

Moja ocena 10/10 !!!

Batony występują w dwóch wariantach: słodkim i wytrawnym. Każdy wariant dzieli się jeszcze na różne smaki. Bazą słodkich batoników są daktyle, które jak wiemy są źródłem błonnika, wapnia, magnezu, a także witaminy A. Pozostała część batoników to różnorodne orzechy, nasiona, suszone owoce.

Nie znajdziemy w nich cukru dodanego, niezdrowego tłuszczu ani sztucznych dodatków do żywności 🙂 Hurraaa! Wreszcie naprawdę zdrowe batony, których nie trzeba przyrządzać własnoręcznie.

Batoniki w wersji wytrawnej o wdzięcznej nazwie FARMER są alternatywą dla osób, które od słodkich przekąsek wolą wyrazisty smak. Zdecydowanie warto mieć je w torebce/teczce/schowku samochodowym i wykorzystać w razie głodu.

Jeśli chcesz zapoznać się z tym co „siedzi” w rzeczonych przekąskach koniecznie zajrzyj na stronę http://zmianyzmiany.pl/batony. Gorąco polecam wam batoniki w ramach dodatku do II śniadania/podwieczorku, jako alternatywy dla tradycyjnych słodyczy, czy łakocie dla najmłodszych, a także podczas długotrwałej aktywności fizycznej.

Smacznego 😉